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Amazon Connect Contact Lens は評価フォームの質問を動的に更新できるようになりました

Amazon Connect Contact Lens は評価フォームの質問を動的に更新できるようになりました

本記事は、2025 年 3 月 7 日にAWS公式サイトの What’s New with AWS? に掲載された英語記事を自動翻訳したものです。

ニュース内容

Contact Lens では、以前の質問への回答に基づいて質問を自動的に表示または非表示にする動的な評価フォームを作成できるようになりました。これにより、各評価が特定の顧客インタラクション シナリオに合わせて調整されます。たとえば、マネージャーがフォームの質問「顧客は通話中に購入しようとしましたか?」に「はい」と答えると、フォームには自動的にフォローアップの質問「エージェントは販売開示を読みましたか?」が表示されます。今回のリリースにより、さまざまなインタラクション シナリオに適用可能な評価フォームを 1 つの動的な評価フォームに統合し、無関係な質問を自動的に非表示にすることができます。これにより、マネージャーが関連する評価フォームを選択し、インタラクションに適用可能な評価質問を判断する手間が省かれ、マネージャーはより迅速かつ正確に評価を実行できるようになります。

この機能は、Contact Lens パフォーマンス評価がすでに利用可能なすべての地域で利用できます。詳細については、ドキュメントWeb ページをご覧ください。Contact Lens の価格設定については、価格設定ページをご覧ください。

原文

Contact Lens now enables you to create dynamic evaluation forms that automatically show or hide questions based on responses to previous questions, tailoring each evaluation to specific customer interaction scenarios. For example, when a manager answers “Yes” to the form question “Did the customer try to make a purchase on the call?”, the form automatically presents a follow-up question: “Did the agent read the sales disclosure?”. With this launch, you can consolidate evaluation forms that are applicable to different interaction scenarios into a single dynamic evaluation form which automatically hides irrelevant questions. This reduces manager effort in selecting the relevant evaluation form and determining which evaluation questions are applicable to the interaction, helping managers perform evaluations faster and more accurately.

This feature is available in all regions where Contact Lens performance evaluations are already available. To learn more, please visit our documentation and our webpage. For information about Contact Lens pricing, please visit our pricing page.

引用元:Amazon Connect Contact Lens can now dynamically update the questions on an evaluation form

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