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Amazon Connect Contact Lens は、エージェントのパフォーマンス評価に関する集約された洞察を表示するダッシュボードを提供するようになりました。
本記事は、2025 年 2 月 11 日にAWS公式サイトの What’s New with AWS? に掲載された英語記事を自動翻訳したものです。
ニュース内容
Contact Lens では、エージェント パフォーマンス評価ダッシュボードがマネージャーに提供されるようになりました。このダッシュボードでは、エージェント パフォーマンスの集計と、エージェント コホート全体の経時的なインサイトを表示できます。このリリースにより、マネージャーは、評価スコア、生産性 (処理されたコンタクト、平均処理時間など)、運用指標にわたるエージェント パフォーマンスの統合ダッシュボードにアクセスできます。チーム レベルと個人レベルの両方で詳細なパフォーマンス スコアカードを使用することで、マネージャーは特定のパフォーマンス基準を詳しく調べ、同様のコホートと経時的にパフォーマンスを比較して、エージェントの強みと改善の機会を特定できます。ダッシュボードでは、エージェントの時間割り当てとコンタクト処理の効率に関するインサイトもマネージャーに提供されるため、エージェントの生産性の向上を推進できます。
この機能は、Contact Lens パフォーマンス評価がすでに利用可能なすべての地域で利用できます。詳細については、ドキュメントと Web ページをご覧ください。Contact Lens の価格設定については、価格設定ページをご覧ください。
原文
Contact Lens now provides managers with an agent performance evaluation dashboard, to view aggregations of agent performance, and insights across cohorts of agents over time. With this launch, managers can access a unified dashboard on agent performance across evaluation scores, productivity (e.g., contacts handled, average handle time, etc.) and operational metrics. Through detailed performance scorecards at both team and individual levels, managers can dive deep into specific performance criteria, and compare performance with similar cohorts and over time, to identify agent strengths and improvement opportunities. The dashboard also provides managers with insights into agent time allocation and contact handling efficiency, so they can drive improvements in agent productivity.
This feature is available in all regions where Contact Lens performance evaluations are already available. To learn more, please visit our documentation and our webpage. For information about Contact Lens pricing, please visit our pricing page.