今日を知り、明日を変えるシステム運用メディア

AWSは、強力なAIがすべての顧客との相互作用を改善する次世代のAmazon Connectを発表します

AWSは、強力なAIがすべての顧客との相互作用を改善する次世代のAmazon Connectを発表します

本記事は、2025 年 3 月 18 日にAWS公式サイトの What’s New with AWS? に掲載された英語記事を自動翻訳したものです。

ニュース内容

AWSは、次世代のAmazon Connectを発表します。ここでは、強力なAIがすべての顧客のタッチポイントをより深い関係とより良い結果に変えます。この包括的なアプローチは、セルフサービス、エージェントアシスタンス、分析、コンタクト後評価、自動化されたフォローアップに及び、あらゆるタッチポイントから学びながら、顧客を喜ばせます。次世代のAmazon Connectは、シングルクリックで有効にすることができ、AI機能の無制限の使用を含むため、コスト駆動型の妥協ではなく、カスタマーエクスペリエンスの改善に集中できます。

この次世代のAmazon Connectは、米国東部(N.バージニア州)、米国西(オレゴン)、アジア太平洋(ソウル)、アジア太平洋(シンガポール)、アジア太平洋(シドニー)、アジア太平洋(東京)、カナダ(中央)、ヨーロッパ(フランクフルト)、ヨーロッパ(ロンドン)で利用できます。詳細については、起動ブログドキュメント価格設定ページをご覧ください。

原文

AWS announces the next generation of Amazon Connect, where powerful AI turns every customer touchpoint into a deeper relationship and better outcome. This comprehensive approach spans self-service, agent assistance, analytics, post-contact evaluation, and automated follow-up boosts sales and delights customers, while learning from every touchpoint. The next generation of Amazon Connect can be enabled with a single click, and includes unlimited use of AI capabilities, so you can focus on making customer experience improvements, not cost-driven compromises.

This next generation of Amazon Connect is available in US East (N. Virginia), US West (Oregon), Asia Pacific (Seoul), Asia Pacific (Singapore), Asia Pacific (Sydney), Asia Pacific (Tokyo), Canada (Central), Europe (Frankfurt), and Europe (London). To learn more see our launch blogdocumentation, and our pricing page.

引用元:AWS announces the next generation of Amazon Connect where powerful AI improves every customer interaction

人気の記事

最新情報をお届けします!

最新のITトレンドやセキュリティ対策の情報を、メルマガでいち早く受け取りませんか?ぜひご登録ください

メルマガ登録