
Amazon Connect Cases は、より詳細な検索機能とカスタマイズ可能なケースリストビューを提供するようになりました
本記事は、2025 年 1 月31 日にAWS公式サイトの What’s New with AWS? に掲載された英語記事を自動翻訳したものです。
ニュース内容
Amazon Connect Cases では、エージェントとスーパーバイザーがカスタムフィールド値でエージェントワークスペースのケースをフィルタリングできるようになりました。これにより、検索結果を絞り込み、関連するケースを見つけやすくなります。
また、カスタム列を追加したり、既存の列を非表示または並べ替えたり、ページあたりのケース数を調整したりして、ケースリストビューと検索結果のレイアウトをカスタマイズすることもできます。これらの機能強化により、ユーザーはケースリストビューをニーズに合わせてカスタマイズし、ケースのワークロードをより効率的に管理できます。
リージョンの可用性については、リージョン別の Amazon Connect 機能の可用性を参照してください。詳細を確認し、開始するには、Amazon Connect Cases のウェブページとドキュメントにアクセスしてください。
原文
Amazon Connect Cases now allows agents and supervisors to filter cases in the agent workspace by custom field values, making it easier to narrow down search results and find relevant cases. Users can also customize the case list view and search results layout by adding custom columns, hiding or rearranging existing columns, and adjusting the number of cases per page. These enhancements enable users to tailor the case list view to meet their needs and manage their case workloads more effectively.
For region availability, please see the availability of Amazon Connect features by Region. To learn more and get started, visit the Amazon Connect Cases webpage and documentation.
引用元:Amazon Connect Cases now provides more granular search capabilities and customizable case list views